[OT] Netgear Customer Service Survey (fwd)

To: BoLUG <bolug@xxxxxxxxxxx>
Subject: [OT] Netgear Customer Service Survey (fwd)
From: "Max J. Werner" <max@xxxxxxxxxxxxxx>
Date: Thu, 24 Oct 2002 17:42:11 +0200
Hi,
als Antwort auf meine Frage, wie ich eine Netgear FA331 unter Linux zum
Laufen bekomme, bekam ich vom Netgear-Support folgendes:

----- Forwarded message from mail@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx -----

Your last case:

Case No: 13867775
Problem: how to instal the card under linux debian

Solution:
ask linux
----- End forwarded message -----

Nicht schlecht. Wen frage ich denn da? ;)

Ciao,
Max
--
Mutt isn't supposed to be the mail agent for everyone.  It's supposed
to be a "cool" agent, and it won't be cool if *everyone* is using it.  :)